Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Standartinės gabenimo sąlygos: DHL Express

Sužinokite daugiau apie standartines DHL sąlygas ir atsakomybes.

„DHL EXPRESS“ VEŽIMO SĄLYGOS IR NUOSTATOS (toliau – Sąlygos ir nuostatos)

SVARBI PASTABA

Kai užsakote DHL paslaugas, jūs, kaip Siuntėjas, savo ir Siuntos gavėjo (toliau – Gavėjas) ar bet kurio kito asmens, suinteresuoto Siunta, vardu sutinkate, kad būtų taikomos Sąlygos ir nuostatos.
„Siunta“ yra visi dokumentai arba siuntiniai, siunčiami pagal vieną važtaraštį ir galimi gabenti bet kokiu DHL pasirinktu būdu, įskaitant oro, sausumos arba bet kuriuos kitus vežėjus. „Važtaraštis“ gali būti bet koks Siuntos identifikatorius arba dokumentas, išduotas DHL, arba automatizuotos Siuntėjo sistemos, pavyzdžiui, etiketė, brūkšninis kodas, važtaraštis arba krovinio išsiuntimo važtaraštis bei jų elektroninės versijos. Kaip numatyta šiame dokumente, visos Siuntos gabenamos ribotos atsakomybės pagrindu. Jei Siuntėjas reikalauja didesnės apsaugos, už papildomą kainą Siunta gali būti apdrausta (daugiau informacijos ieškokite toliau). „DHL“ yra bet kuris „DHL Express Network“ narys.

Spalio 1, 2016

DHL EXPRESS PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJOS SĄLYGOS IR NUOSTATOS

SVARBI PASTABA

Klientui pareikalavus ir laikantis toliau aprašytų apribojimų, DHL grąžins arba kompensuos skubesnės paslaugos priemokos dydį, jei siunta pristatoma vėliau nei DHL deklaruojami pristatymo laikai.

Galioja nuo 2017 m. liepos 1d.

Norėdami sužinoti daugiau informacijos, susisiekite su DHL Express Klientų aptarnavimo skyriaus konsultantais.