Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Informuotumas apie sukčiavimą ir sukčiavimo prevencija

DHL, tarptautinių siuntų lyderio, prekinis ženklas yra žinomas visame pasaulyje. DHL siekia rimtai apsaugoti savo klientus ir jų asmeninę informaciją. Mes siekiame Jus supažindinti su piktavalių šalių galimu nesąžiningu elgesiu, naudojant DHL ženklą.

DHL prekės ženklo naudojimas nesąžiningais tikslais

Bandymų metu buvo siekiama apgauti interneto pirkėjus, neleistinai panaudojus DHL pavadinimą, prekės ženklą ir grafiką per elektroninio pašto komunikacijų priemones, sukūrus tariamus laiškus nuo DHL.

Daugeliu atvejų pranešimai buvo susiję su vartojimo prekių pardavimais internetu, kai prašoma atlikti mokėjimą prieš prekių pristatymą.

Informuojame, kad DHL neprašo tokiu būdu atlikti mokėjimo. DHL tik gauna pinigus už teisėtas DHL siuntimo išlaidas.

Šis saugos pranešimas neturi įtakos gavėjo pareigai sumokėti siuntimo, muito, PVM ir panašius mokesčius, kai jie yra mokami pristatymo metu.

DHL neprisiima atsakomybės už išlaidas, mokesčius ar mokėjimus, kurie buvo neteisingai patirti dėl apgaulingos veiklos.

Informuojame, kad, gavus elektroninį laišką, teigiantį, kad DHL bando pristatyti jums siuntą, ir prašantį atidaryti elektroninio laiško priedą, kad įvyktų tariamas pristatymas, žinokite, kad šis elektroninis laiškas yra apgaulingas, siunta neegzistuoja, o laiško priede gali būti kompiuterinis virusas.

Prašome neatidaryti priedo. Tiek elektroninio pašto laiško, tiek jo priedo DHL nesiuntė.

Jei abejojate svetainės, naudojančios DHL prekės ženklą, sąžiningumu, prašome visada naudotis vietinėmis DHL svetainėmis per mūsų pasaulinės svetainės prieigas.

Prašome pranešti mums apie gautus iš DHL apgaulingus ar įtartinus laiškus DHL Klientų aptarnavimo tarnybai.